İDARİ ŞEMA

Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı

ÖZGEÇMİŞİ

1978 yılında Aydın’da doğdu. İlkokul ve ortaokulu Ankara’da, liseyi Eskişehir’de bitirdi. 2002 yılında Gazi Üniversitesi Mimarlık Fakültesi Şehir ve Bölge Planlama bölümünden ve 2023 yılında Anadolu Üniversitesi Adalet bölümünden mezun oldu. Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Türk-Kazak Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi bölümünden Yüksek Lisans derecesi aldı.

2002 yılında Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İmar ve Şehircilik Dairesi Başkanlığında şehir plancısı olarak göreve başladı. 2010 yılında Kütahya İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğüne şehir plancısı olarak atandı, aynı yıl içerisinde Kütahya Valiliği İl Özel İdaresi İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğünde görev aldı.

2012 yılında Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İmar ve Şehircilik Dairesi Başkanlığında İmar Planlama Şube Müdürü olarak göreve başladı ve sırasıyla; İmar ve Şehircilik Dairesi Başkanı, Genel Sekreter Yardımcısı ve 2021 yılından itibaren Eskişehir Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğünde İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanı görevlerinde bulundu. 2025 yılında Strateji Geliştirme Dairesi Başkanı olarak atandı.

GÖREVLERİ
  1. Ulusal kalkınma strateji ve politikaları, yıllık program ve hükümet programı çerçevesinde Belediyenin orta ve uzun vadeli strateji ve politikalarını belirlemek, amaçlarını oluşturmak üzere gerekli çalışmaları yapmak.
  2. Belediyenin görev alanına giren konularda, hizmetleri etkileyecek dış faktörleri incelemek, kurum içi kapasite araştırması yapmak, hizmetlerin etkililiğini ve tatmin düzeyini analiz etmek ve genel araştırmalar yapmak.
  3. Belediyenin stratejik planının hazırlanmasını koordine etmek ve sonuçlarının konsolide edilmesi çalışmalarını yürütmek.
  4. Strateji Geliştirme Kurulunun sekretarya hizmetlerini yürütmek.
  5. Belediyenin görev alanına giren konularda performans ve kalite ölçütleri geliştirmek ve bu kapsamda verilecek diğer görevleri yerine getirmek.
  6. Belediyenin yönetimi ile hizmetlerin geliştirilmesi ve performansla ilgili bilgi ve verileri toplamak, analiz etmek ve yorumlamak.
  7. Yönetim bilgi sistemlerine ilişkin hizmetleri yerine getirmek.
  8. Harcama birimleri tarafından hazırlanan birim faaliyet raporlarını da esas alarak Belediyenin faaliyet raporunu hazırlamak.
  9. İç kontrol sisteminin kurulması, standartlarının uygulanması ve geliştirilmesi konularında çalışmalar yapmak; üst yönetimin iç denetime yönelik işlevinin etkililiğini ve verimliliğini artırmak için gerekli hazırlıkları yapmak.
  10. Belediyenin performans programının hazırlanmasını koordine etmek ve sonuçlarının konsolide edilmesi çalışmalarını yürütmek.
  11. Belediyenin yatırım programının hazırlanmasını koordine etmek, uygulama sonuçlarını izlemek ve yıllık yatırım değerlendirme raporunu hazırlamak.
  12. Yatırım projelerinin etkin bir şekilde planlanması, ilgili birimler arasında koordinasyonun sağlanması ve proje uygulama sonuçlarının izlenmesine yönelik çalışmalar yürütmek.